Nowości na dziecięcej półce #1

We wrześniu wzięłam sobie za cel uzupełnianie książkowych zbiorów mojego syna. Nieważne, że czytanie książek jest dla niego w tym momencie zajęciem nie dość atrakcyjnym, by zdecydował się marnować na nie swój cenny czas. Ja jednak nie poddaję się, walczę i uszczęśliwiam go… trochę na siłę 🙂 

 Ola Cieślak – Co wypanda, a co nie wypanda 
wyd. Dwie Siostry
Co wypanda, a co nie wypanda to przeuroczy poradnik savoir-vivre’u dla najmłodszych. Dzieci dowiadują się z niego, co w towarzystwie robić należy, a czego absolutnie nie wypada, a uczy je tego… no cóż, panda. Must have dla dwulatka! 🙂



Stefan Seidel – AutoMoto 
wyd. Babaryba

AutoMoto Stefena Seidela to u nas absolutny hit, bo kopaja, bo motoj, bo poićja, be e wu i tojota. To obowiązkowa pozycja dla małych wielbicieli motoryzacji. Uwielbiam tę książkę za olbrzymią ilość szczegółów i to, że wszystko, co się w niej dzieje, zależy od inwencji opowiadającego. Można spędzić nad nią długie godziny i wciąż nie mieć dosyć 🙂

Rotraut Susanne Berner – Jesień na ulicy Czereśniowej
wyd. Dwie Siostry


Jesień na ulicy Czereśniowej to międzynarodowy bestseller. Nic dziwnego, bo ta książka to kopalnia pomysłów. Dzieje się w niej tak wiele, że naprawdę nie da się jej „przerobić” w krótkim czasie. Za każdym razem dostrzega się w niej coś nowego, a dziecko nowych słów uczy się jak szalone 🙂 Książki obrazkowe to zdecydowanie moja nowa miłość.

Marta Galewska-Kustra – Z muchą na luzie ćwiczymy buzie
Wyd. Nasza Księgarnia

Z muchą na luzie ćwiczymy buzie, czyli logopedyczne zabawy dla dzieci to wspaniała książka dla wszystkich maluchów, które uczą się mówić. Jej główną bohaterką jest mucha Fefe, która przeżywa mnóstwo ciekawych przygód angażujących do zabawy dziecko. Jak pisze Wydawca: „Dzięki Fefe ćwiczenia staną się zabawą, a maluch, słuchając opowieści o przygodach muszki i realizując wyznaczone przez nią zadania, nawet się nie zorientuje, że właśnie wykonał ważną pracę. Książka poprzez wesołą zabawę wspiera rozwój wymowy dziecka, a także jest nieocenioną pomocą dla dzieci z problemami artykulacyjnymi.”

Dodaj komentarz